2009

Här kommer en sammanfattning av 2009, månad för månad.

Januari; Flyttade till världens bästa stall, Närsjö Gård. Arne och jag började träna mer på riktigt än innan.


Februari; Åkte till Säfsen med Michis!

Mars; Tog hand om Molly medans pappa var i Spanien. Filmade Top Model med Joseful, Michis och Frida :D

April; Den 12/4 var den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag blev HÄSTÄGARE!


Maj; The Master fyller 15 och får moppe!
<-- rödingen i mitt - <3

Juni;
Skolan slutade, KONFIRMATION <//3


JULI; Öland! <3


AUGUSTI; Tog moppekort. COLDPLAY KONSERT <3


SEPTEMBER; Ett år med Arne! <3


OKTOBER; Gjorde ett misstag.

NOVEMBER; New Moon premiär!

DECEMBER; Fick mina älskade stigbyglar! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

OKTOBER; Gjorde ett misstag.

?????????????????????????



Misstaget gjorde du väl ändå nu i december då du inte skrev "JUNI; the masterizer fyllde år"..............................



(U)

2009-12-31 @ 14:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0