blö

Jag vet att mina vänner är väldigt trötta på att jag alltid skämmer ut dem i bloggen och gör så att de framstår som riktigt tröga (och ja, vilket dem ibland är)... Så nu tänkte jag skämma ut mig själv med både ett citat och en bild... Ajajaj! Aja, enjoy för en gång skull.

Josefine säger:
om det är ngn tröst så har jag ännu mindre chans på "emot". fast jag tror inte äns jag skulle vilja va tsm me honom.
m a t i l d a. säger:
"emot"?o.o
Josefine säger:
Haha Anton
men det låter roligare me emot B)
m a t i l d a. säger:
JAHA
EMOT
AHAHAHAH
NU FATTAR JAG´
JAG TREODDE DU MENADE
EMOT
ASSÅ
JAG ÄR emot DIG
HAHAHAHAHAHAHHA
INTE EMOT
x''D
Josefine säger:
HAHAHAHHAHHAHAHAH
ibland är du trög


Matilda and the famous "apmin".... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0