Fix!

Kom hem från stallet för inte så längesen och har landat med röven i soffan. Och vad betyder då detta? Jo, GREYS! Omg så love, sloan har typ en dotter!? Man bah say w00t? Okej, inte det mitt inlägg skulle handla om, tänkte bara visa vad jag gjorde idag i stallet :) Skulle smörja mina träns och såhär blev det;

FÖRE                                            EFTER

Hmm, lite skillnad kanske? Tillochmed på mina händer, haha! Jag använder mig av;

... Och den är väldigt bra måste jag säga. Kostar 49:- på Hööks :)

Aachenträns med v-format pannband, Ullared.
Aachenträns med vitt foder, Hööks.
Pullarträns med hjärtan, Hööks.
Aachenträns med blått foder, Riders Company.

Kommentarer
Postat av: Louise

Har du provat TIB? )

2009-12-02 @ 22:24:58
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0