godnatt

Har tillbringat natten med att prata med Teemu på msn om allt och lite till. Haha, med Teemu också. Lite smått knäppt sådär eftersom jag trodde att denna människa totalt ogillade mig. Eller, let me re-frase that for myself: totalt hatade mig! Much better ?

Morgondagen då, vad händer? Jo ni, det blir först middag med IdahoeMing och sen hem och antagligen kolla på en film om jag känner oss rätt haha. Vid tolvslaget är vi nere på stan och kollar på fyverkerierna, najsigt. Har inte varit där sen milleniumskiftet och då var jag där med släkten. Men frökenfräken vägrar att vara min nyårskyss!? HA-HA, undrar varför? ;) Hur vi nu kommer hem från stan är fortfarande ett mysterium. Äh, vi får la gå hem.

Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Idahoe säger att jag ska ha det jag alltid har på mig. Pfft, kvinnan fattar inte att det är nyår D:  <-- Kirrat!  Jag har bestämt mig, woo! Det får bli;

Blåa/vita skjortan - Gina tricot
Linne - Gina tricot
Jeans - Gina tricot
Allt från the fjortisbutik #1, dontcha just löv it?'

This is Matilda the master signing out - PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0