ha-ha-ha

Idag dog jag och Josefuliz i skolan, we so did!

Jag, Michis, Li och Josefuliz var på 4:e våningen när det hände. Jag skulle ställa mig borta vid spanskan och var påväg dit. Då kommer en viss person och jag ville bara springa därifrån, men ändå inte. Så sprang Michis in i en hörna och ropade på mig så jag gick dit, knallröd i ansiktet såklart. Och vem gick då till samma ställe? Yesbox, ni gissade rätt! Han gick dit. Eller dit och dit, till sitt skåp som tydligen låg där. Men då kunde jag ju inte gå tillbaka till Josefuliz och Li så jag gick till Michis. Där jag bara ville sjunka genom jorden. Och självklart skulle Michis försöka skämma ut mig bara liiite till så hon sa åt mig att gå bort därifrån och typ halvt knuffade ut mig så jag nästan nuddade honom!

Andra näradöden-upplevelsen var för Josefuliz när vi stog vid Michis skåp på 4:e våningen det med. Där stog han, typ supernära! (Ej samma kille såklart, duh). Kan inte berätta så mycket om den upplevelsen eftersom det var pinsamt för Josefuliz och inte för mig. Men jag börjar ju alltid fnittra/asgarva och säga "Josefiiiiiiiiiiiiiine *höhöhö*" så aa, sån är jag ;)

Nu blire snart att åka till stallet och rida, ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHHAHHA NAAW ! :) <3

2009-12-11 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0