HAHAHA, dagens fråga!

"vem är david nordlander????"

-
Haha ja. Vem är då David Nordlander? Det kan man ju fråga sig, eller hur? ;) Om ni har läst min blogg ett tag så kanske ni kommer ihåg att jag la in ett citat från Michis novell där jag hade bytt ut namnet till Bajskorv (haha!). Och ja, det säger väll inte så mycket om vem David är. Men jag tror inte att jag ska säga vem det är... Finns ju folk som läser min blogg som kanske inte ska veta sånna saker, eller? Så ja... David är David, kanske en lång historia? Men gillar ni långa inlägg kan jag ju ge er ett detaljerat inlägg, men tror inte att en viss person godkänner det haha ;) That's all i can tell for now, suckerz :D

(Men kanske blir lite extra evil så jag lägger ut vem det faktiskt är... Nej då, jag vill inte förstöra ditt liv fröken "funsucker"!)

SÅ, NÖJD NU!? D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0