Löshoppning på schemat!

Har bokat ridhuset tills imorgon så jag och Ida ska löshoppa med Arne. Riktigt roligt skare bli, men lite nervös blir jag allt. Nej då, inte över hoppningen utan nervös över mina fötter! Ni vet dom där två klumpiga sakerna som har en tendens att bli blåa och svullna lite stupikvarten? Sist vi löshoppade så stukade jag foten så jag kunde inte gå normalt på hela lovet. Väldigt surt va?

Men imorgon då. Blir kanske ett inlägg innan vi åker iväg och sen blir det mer inlägg på kvällen (i promise). Funderar på att börja med något nytt som jag inte brukar göra i bloggen. Funderar alltså, inte säkert. Och till alla er som inte gillar hästar (finns väl ett fåtal sånna läsare?) kommer bli väldigt besvikna. För ja, det handlar såklart om hästar. Haha. Men vad tycker ni som läser bloggen, ska jag bara skriva om hästsaker eller fortsätta som jag gör? Hmm, en tankeställare haha. Ojojoj, klockan är snart 01.30! Dags att sova nu då, gonatt!

Bilden är tagen av Josefuliz sist vi löshoppade i stallet, då Arne slog personligtrekord och hoppade 125cm! (Stor skillnad om man tänker på att för ett år sen vågade han inte ens gå med mig eller Josefuliz över ett sockerbitshinder!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE BARA OM HÄSTAR :(:(:(:(:(:(:(:(:(:( de enda hästarna jag vill höra om är de jag har på mackan :(:(:

SKOJA HABABES<3

2009-12-05 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0