mhm, you know you love it ;)

Nu hoppar jag och mitt extremt fettiga hår in i duschen, sen ska jag på en fancypancy dejt med johnny blund. Just ja! Glömde skriva om hur det gick på presentationerna idag... Vi var awesooome!

Så såg det ut ungefär, fast Jarkko var fulare än vad han blev på min bild. Han verkligen sög balle, och jag och Josefuliz var typ bääääst. Och ändå fick han VG- och vi fick VG+!? Liksom hallå vad tänker du med mrs Burgess!? Blä på henne. Men hon sa typ något om att vi kan få MVG imorgon när vi skulle ha några andra presentationer? Aja... Svenskan gick också bra, den var mycket kortare än engelskan, men jag hoppas att vi får MVG där iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0