Awesome night vafan!


"Dagens outfit" haha. En paljettklänning från ullared wooo + baby från topshop!

Kvällen började med att Michis kom över hit så fixade jag mig och så åkte vi ner till Ming o åt där. Josefuliz kom senare (hon hade ätit med her parents innan) så fick hon sin försenade födelsedags present och så åt vi glass. Vi bjöd bruttan på Bröllopsfotografen, så långtråkig.

I väntan på skjuts hem kom det en kille som bytte affischer i dom där stora reklamsakerna. Där det satt en New Moon affisch som han skulle byta...
Josefine: "Nej, han tar bort den!"
Killen: "Vaddå vill ni ha den eller?"
Jag: "JAA!!!"
Och då fick jag denna beuty:

Den ska upp i mitt nymålade rum hos pappa! *loves*

Nu ska jag sovis, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0