bajsväder

Klockan är runt ett och det är inte ljust ute. Eller ljust är det ju, men kan ju inte säga att det är trevligt väder precis.

Ullared igår då... Först åka bil i fem timmar - köa en timme - handla fyra timmar - köa till kassan 40 minuter - fem timmar i bilen hem sen. And i'm dead! Men det var skitkul, inte att mormor var med, det kunde jag gärna sluppit men skitsamma. Mamma gick med mormor och jag gick helt själv, det var underbart vafan. Köpte:

- Träns + tyglar
- Brösta m. martingal
- Ridskor + stövellskaft
- Ridvantar
- Ländtäcke
- Mörkblå fram+bakskydd
- Regntäcke m. hals
- Ulltäcke
- 2x Linfröolja
- 2x B-vitamin
- Pälsglans
- Klänning
- Väst
- Väska

Har säkert inte kommit ihåg allting, finns alltid lite småskit man glömmer haha. Jag är mest nöjd över regntäcket och ridskorna + stövellskaften :) Arne ska få ha på sig sina nya saker imorgon, hinner inte rida idag. Ska till stallet snart och longera, efter det ska jag hem och duscha och till sist så ska Michis och jag fira Josefuliz.

NU HAR PAPPA KOMMIT, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0