Btw...

Glömde skriva om dagens ridpass i förra inlägget;

Började med att longera med sadeln och allt på (för att se om han var bra i benet eller inte) och det var inte ett enda spår efter hälta, thank god for that! Så jag lät honom skritta och trava lite i båda varven och sen så gick jag med honom ett varv i ridhuset tills jag sen hoppade upp. Längde stiglädrena med ett hål och bara ett hål gjorde stor skillnad på min ridning, så ska se imorgon ifall jag ska testa länga ett hål till och se hur det blir. Det blev mycket serpentiner, åttor och snett igenom. Red kanske 40 minuter, inte så mycket arbete för Arne, mest styrning vilket vi verkligen måste öva på.

Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik. Sen blire sätta på nattmössan, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0