Dagen...

Var i skolan och hade "lektioner" (typ surgery fast på lektionstid?) och så slutade vi 14.00. Inget speciellt hände då så inget att skriva om haha.

Jag åkte ut till stallet vid sex och borstade bort all smuts. Stalldörren stog öppen så det ventilerade väldigt mycket så inget damm "stannade kvar". Han var ju halt igår så jag kollade honom idag, var lite varm på höger framben så jag borstade extra noga på benen och lindade båda fram. Eftersom man endast ska rida i ridhuset 18.00-20.00 så gick jag ut i regnet (blä) på en liten promenix runt uteboxarna men när jag kom tillbaka så var det tomt i ridhuset så jag gick där istället. Har inte så mycket mer att skriva, här är två bilder från idag iaf :)...

Är inte bra på det där med lindor, men jag gör mitt bästa!


Söthäst i ridhuset som hörde ett "spöke" vid ingången haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0