Hej jag heter Matilda och jag har inget liv :)

Och eftersom detta faktum är sant så får ni ett lite tråkigt/underhållande inlägg, you can judge for yourself. Kom på den smarta idén att istället för att ta vanliga egobilder så kan jag ta bilder där jag härmar/låtsas vara de olika "storbloggarna"... Smart huh? Höhöh jag är bäst, kom med ngt nytt ;)

<-- Dessie såklart (trashy hår är väll det hon lever på?)
<-- Paow (sämst på att härma henne men wtf)
<-- Kissie with the ankläpp!
<-- Blondinbella the pig!
<-- Behöver jag ens berätta vem jag försöker härma? höhö, foki the kines!
<-- Kenza with le big lipzzzz!
<-- Och sist men inte minst den übertråkiga StinaLee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0