hejhopp!

Jag är nu 99% säker på att jag vågar åka på språkresa med Michis till London! Den sista % kommer när det är helt säkert på att vi får bo i samma värdfamilj. Så aa, språkresa it is! (Dvs om jag får för min kära mor...) Men jag hoppas att jag får det iaf :)

Och hör och häpna nu; Jag har bestämt att jag ska bli smalare! Ojojoj! Antagligen kommer det icke hålla så länge för ifall ni känner mig rätt så funkar det kanske tre dagar och sen kollapsar allt? Hmm, troligt att det blir så denna gång också. Men jag ska pina mig ut i kronskogen (och michis, tro inte att du slipper!) och gå/springa minst två dagar i veckan. We'll see how that goes haha ;)

Om fem minuter blir jag hämtad av mamma så ska vi åka till stallet. Hon och pappa har bytt bilar idag för han skulle till Roger och fixa något med typ... avgasröret? Det är så roligt att se mamma i en "minibuss" då hon är väldigt rädd för att backa med dem, HAHA! Good luck mamma ;)

xoxo yours truly, the one and only... fettomästarn 09.... MATILDA!

(och ja, syftet med att ha bilden på Lauren Conrad var för att jag vill bli lika smal som hon är... hmm, troligt haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0