New Moon premiär!

Fyfan vad den var underbar! JAG DOG! Asså herreminskapare vad jag älskar Twilight! Se den! Det är fan ett måste.

Just nu sitter jag och konverserar med....  på MSN. Ytterst roligt höhö. Trodde att jag kunde komma hem efter bion och dö medans jag berättade om filmen till me sistah, men såklart har hon gått och blitt sjuk så hon sover :( Aja, jag ska inte sura för imorgon blire ULLARED! Och ni som inte förstår detta underbara fenomen så ska jag fanimej ta bilder så ni får se hur jävla wünderbart det är! Speciellt hästavdelningen, det är ett paradis vafan. Och Josefuliz, man måste uppleva Ullared för att förstå det bästa med det din sucker ;) Och sluta med ditt crappytalk om dålig kvalité, herregud kvinna! Har du sett priserna!? Nej, för du har ju aldrig varit där, HAHAHA *evul*. I rest my case ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har visst varit där! :L

2009-11-21 @ 01:31:52
URL: http://josefineisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0