sry

Förlåt för en uselt dålig uppdatering från min sida. Har varit i skolan hela dagen och sen hämtade jö Joanna, Madde, Erika och Lovisa upp mig så åkte vi tillsammans till Alfvesta, riktigt roligt var det. Funderade länge ifall jag skulle testa galoppen eller inte (trodde att han skulle bli lite smått galen) men jag litade på honom och galopperade på i full galopp (han vart vääldigt glad kan jag säga!). Såklart är hästen världsbäst så han gjorde ingeting när jag red, puss på den saken! Sen så blev Madde skitkaxig och hoppade upp på Arne också (tror nästan att hon var liiite skitnödig i början haha), Joanna vågade dock inte... Men var inte orolig Joanna, det kommer fler tillfällen ;) Och så frågade de även om jag ville komma och testa rida Euroica... Ofc sa jag att jag ville det! Ska bli skitkul och testa henne, se om hon är så oarbetsvillig som ryktet går haha!
 <-- snyggponnyn jag ska rida!

Nu kom jag på att jag har matteläxa att göra tills imorgon, äh, fyra frågor klarar man på nolltid! Blir kanske något snabbt inlägg innan jag somnar sen, men förvänta er ingeting speciellt haha. Heido!

Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: tack så mycket!

2009-11-02 @ 23:14:30
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å vilken söt! :D

2009-11-03 @ 03:06:41
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: sofie

söt ponny :)

2009-11-03 @ 17:35:40
URL: http://sbhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0