Städning pågår.

Som jag skrev i inlägget nedanför så skulle jag åka hem till pappa och städa. Och jag har precis städat färdigt mitt extremt skitiga rum (okej skrivbordet kvar men whatev)! Jag är så jävla stolt över mig att jag äntligen tog mig an skitrummet, detta betyder att vi snart kan börja måla om mitt rum, ÄNTLIGEN! Ljusblått skare bli, awesome eller liksom vaddå!? :D

Kanske inte ser så välstädat ut men ni som har varit i mitt rum vet hur skitigt det var haha :( Under alla påsar/kläder i min fotölj så hittade jag ett tuggben till Molly som vi köpt sist vi var på ullared, heh, hon blev väldigt glad när hon förstog att det var till henne. Nej ni, nu ska jag ta mig an badrummet.

xoxo, yours truly, the städmästarn09... MATILDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0