STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSESHOW.

Det som stod på schemat var ponny kür & grand prix. Så najs var det! Vi satt på läktare A, rad 13, där vi såg asbra ner på banan. Synd bara att vi inte hade biljetter till hoppningen, skulle varit roligt att sett den också :) Men här kommer ett litet "kollage" med bilder från dagen. Ni får ursäkta dom suddiga bilderna, men min kamera var ej på min sida idag :(



Och så blev det självklart shopping. Två schabrak fick följa med hem, ett svart allround från Börjes och ett ljusblått dressyr från Catago! Förstå att jag blev överlycklig när jag såg Catago-schabraket i Arnes storlek, har letat efter det i över ett år!

Jag älskar dig, schabrak<3

Tack Josefuliz för en awesome dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0