Twilight!


Igår började jag läsa "Om jag kunde drömma" (första twilight boken för er som är lite retarded), jag vet att jag är helt efter men thats not the point i detta inlägg. Det jag ville säga är att jag har aldrig läst en sån jäkla bra bok förut, och jag har ändå bara läst till sida 90. Man blir så insatt med alla detaljer och att man redan vet nu att Edward är sjukt snygg gör ju saken bara hundra gånger bättre!

Nu ska jag lägga mig och läsa, skynda mig att läsa ut så jag får börja på andra boken. Vet att michis också vill att jag ska läsa färdigt så hon får börja läsa haha!

Btw, bloggen ska lägga ner om 2 minuter till 06.00 imorn i think? Eller man kan läsa men inte kommentera. Ah whatever, ingen kommenterar min blogg ändå hahaha!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: ur no 1 fan

jag kommenterar hababes <3

2009-11-25 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0