fittelimurr!

Sitter här och försöker få min bildläxa färdig. Jag ger upp. Har skrivit en sida nu om konstnärer och pop art så jag spyr snart.

Anywho, idag dårå... Ja vafan gjorde jag idag? HADE SKOLFOTO! Forgot about that höhö, fick stå upp, bäst eller vaddå!? Var så jävla nervös, sista fotot liksom... Jag betede mig nog mest som fjortis av alla i klassen höhhööh! Kollade mig i spegeln var 10 sekund, men såg relativt bra ut faktiskt. Efter det åkte jag hem - ringde till Alfvesta - åkte till stallet och longerade. Neeeej då, min häst ville ju iiiiiiinte bralla av sig *host*. Tappade räkningen efter 15 bocksprång/bakutsparkar hihi, söt är han iaf <3

Imorgon kommer Zandra! Typ äntligen efter 100 år haha? Ska löshoppa, så paddocken är upptagen era slurks 8) nerå, hoppas ingen kommer vara där nere, men dom kan la vara med dom också ^^ Tror Arne ska få hoppa tvåkombination och sen lågt studs om det går, vi får se... Först måste vädret bli bra igen iaf!

Haha så meningslöst inlägg så det finns inte... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0