godmorgon!

Jag verkligen måste bli bättre på att blogga, detta är ju ett skämt liksom. Händer inte så mycket jag kan blogga om just nu eftersom jag sitter instängd på mitt rum halvt döende i förkylning känns det som... Saknar hästen som fasiken! Jag vill bli frisk istället för att sitta här och tycka synd om mig själv, jävla KJ! Varför var han tvungen att sitta brevid mig på NO:n och hosta mig i fejjan och skit!?

Idag har jag insläppet i stallet men får ej åka ut dit eftersom pappa och jag har kommit överens om ifall jag inte är i skolan och är sjuk får jag inte åka till stallet, så min supersnälla pappa ska ta det åt mig. Istället ska jag och mamma till mormor och äta middag... *segt*, men mormor lovade mig att göra min favoritmat så ett + i kanten kan hon väll få.

 <-- 1 år i söndags med världens bästa häst<3

Nu ska jag äta lite frukost, efter det blir det att kolla runt på internet om saker jag kan skriva om, och självklart kommer det dagens hiss/diss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0