jävla skit.

Godmorgon mig själv (antar att jag inte har några läsare kvar, höhö). Jag är så jävla trött på att vara förkyld just nu, det är kanonväder med klarblå himmel och jag får inte åka ut till stallet. Så imorgon ska jag gå till skolan även om jag inte är frisk, skiter i, jag måste få åka ut till stallet innan jag får psykbryt!

Nu ska jag skriva färdigt min engelska sak som jag skulle skrivit i helgen, får la mejla den till ms burgess eftersom sista inlämningsdagen var idag. Somsagt - j'vla förkylning!

Vi hörs sen, ciao!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha du, den där engelska saken skulle in i måndags! ;P

2009-09-09 @ 15:30:15
URL: http://josefineisabella.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahaha oj då (a)

2009-09-09 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0