to my lovely sister.

Ett inlägg till min kära (otroligt snygga) syster!

Min syster är en snygg extremt orimligt pluggande klassiskmusik-freak. Men tyvärr måste jag älska henne ändå! (Nu när hon läser detta kommer hon säga "VADDÅ MÅSTE ÄLSKA MIG ÄNDÅ!?!?!? Vafan :(:(:(+någranuehanor".) MEn det gör inget, för ingen tvingar mig ju att älska henne (jo hon gör det ibland! but i like it hardcore höhö). Josefin och jag är (fast hon inte vet det egentligen) bästa luvrz, men detta är något hon aldrig (!) kommer att erkänna! Det lovar jag er. Hon kan ha väldigt varierande humör (nu tänker hon "Kommer från rätt person jävla iddi!"), ena stunden är hon lovely och hur snäll som helst och andra sekunden är man en fetäckligfitthora, och sekunden efter det så skrattar hon åt det hon nyss sa. Ja, speciell är rätta ordet när man ska beskriva henne. Jag ogillar henne i stunder som t ex när jag skulle gå och köpa Coldplay-tröjor på konserten, ville hon hänga med då? Nej! Verkligen inte! Slit ut sin lillasyster först istället för att göra ngt själv! Nu är hon säkert glad för hon håller med i det jag nyss skrev (det om coldplay-tröjorna)... Och en sista sak jag måste nämna om henne - Hon suger på att ljuga för mig! (duvetvadjagsnackaromjosefintypdetdärlillasomhändenärmammavarbortaojojoj), Jag är inte mentalt rubbad! ;)

PUSSPÅREJSYSTER!
/TheworldsbestMatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0