världsbäst!

Hade så jävla kul ikväll asso! Först hämtade jag Joseful och så åkte vi ner till Ming och åt. Sen blev vi jäkligt spontana och valde att gå på bio, vi såg Sommaren med Göran - haha! När vi hade köpt biljetterna skulle vi gå till moppen och åka till godisland för att köpa hem godis och sen lämna det. På vägen till moppen (som stog parkerad på fristadstorget) så såg jag Mr Pittman utanför Spicy Hot, när jag kollade på personen som stod brevid honom var det Mr Kilner! Och gissa vem tredje personen var? .... Mr Anderson! = Jag dog.

jag och Joseful gick gloendes (är det ens ett ord?) förbi och Mr Kilner glodde han med. När vi väl kom till moppen bröt vi ut i världens garv och jag blev Tomat-Matilda och trodde jag skulle avlida. När jag kollade dit igen så stod även Mr Karney där utanför och väntade på någon, vem kunde det vara han väntade på? Jo - Ms Thompson. Så vi garvade ännu mer.

Tiden gick och vi väntade vid moppen på att lärargänget skulle komma ut från Spicy så vi skulle få se dom igen (haha vadå stalker..) När de väl gick iväg så hoppade jag och Joseful på moppen snabbt som fan och följde efter dom. Vi åkte förbi dom vid American Pizza typ, och då sa jag till Joseful "Glo inte, glo inte, glo inte... GLO!". Dom kollade på oss och vi började asgarva igen. Sen svängde vi till vänster - åkte ner till rondellen och vände igen. Då såg vi dom vid tågstationen och samma mening sa jag igen till Joseful. Vid detta laget antog vi att dom visste att det var vi och att vi stalkade dom.

Lovade ju mamma att köpa godis så vi kastade oss in på Godisland och kastade oss på moppen efter det och fortsatte vår jakt efter lärargänget i Nyfors. Vi antog att dom skulle till Mr Kilner som bor mittemot skolan + att Mr Anderson och Mr Pittman var hans roomiezzz!

Det var våran jävligt roliga kväll, har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge sen... Och Joseful och jag har kommit på att Ming Palace gör så att vi blir höga = mycket roligt! :D

(funkar inte att ladda upp bilder - prutt på blogg.se ibland!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0