Åka moppe = Sjunga?

När man åker moppe så har man ju ingen musik att lyssna på. Så bästa sättet att "lyssna" på musik är att vråla ut sin egna musik. Idag när jag åkte hem från Slagsta så sjöng jag på Eric Saade - Manboy.

Valet av musik varierar för mig helt beroende på vilket humör jag är på. Är jag exempel sur så sjunger jag Pink - So what, hahaha. Dessa låtar är de som sjungs mest när jag åker moppe;

- Eric Saade - Manboy
- Darin - Money for nothing (sjunger även den i hjärnan när jag rider och blir nervös hahaha)
- One republic - All the right moves
- Thorleifs - Sweet kissing in the moonlight
- Pink - So what
- Backstreet boys - As long as you love me
- Westlife - What about now
- Westlife - Leaving
- Westlife - How to break a heart.

Flera sjungs men dessa just nu. Känns som att man är en jävla jukebox. Säg en låt and i'll be there like flies on crap!


Kommentarer
Postat av: malin

varför inte mp3 + hörlurar? ;DD

2010-04-05 @ 13:38:48
URL: http://malinu.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ah, ipod kanske.. men jag säger alltid mp3 ^-^

2010-04-05 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0