Gårdagens träning.

Red som sagt lektion igår för Anne i stallet. Bytte träns till ett gammalt slitet från Hööks och bytte bett till mitt rakbett. Och jag säger bara WOW, vilken jävla skillnad det blev! Han var lite irriterad för att han hade skavsår precis under nosremmen av förra tränset så han skakade lite på huvudet men shit vilken skillnad det blev i munnen på honom! Han lyssnade jättebra och vi hade inte en enda tvärnit eller halt där han vägrade att gå framåt.

Anne fick testa honom lite för att visa vilken skillnad det blir på honom om man är snabb i händerna och rör mycket på bettet. (Då menar jag inte att man ska sitta och såg-röra på bettet haha). Vädret var på topp och det kunde inte ha gått bättre alltså. Helt superduperglad var jag när jag satt av.

Ikväll kommer det lite bilder från dagen. Vi hade bara nationella 20 minuter och en försenad mattelärare så vi drog till Slagsta och käkade "lunch" haha. Tog med kameran så ni får se hur extremt snygga vi kan vara när vi äter glass.

Nu ska jag ta moppen ut till stallet, vi höres!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att det kändes bätte med nytt träns

2010-04-20 @ 16:20:58
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0