Godmorgon!

Somnade med datan och Spotify på med högsta volym brevid mig inatt. Och vaknade för en stund sen av att datan ramlade ner i golvet haha. Jälva smartass alltså!

Hur är vädret idag då? Här är det molnigt men lite blå himmel ser man (verkar det som iaf, ser bara ut genom halva fönstret). Ska se om min kära far ska iväg till Emma och flytta hennes saker ur lägenheten, annars så åker vi nog till stallet snart. Rida ut idag kanske? Känns som en bra idé, det förtjänar min skithäst tycker jag, även om han slängde av mig. Men sånt är livet, hästar har också dåliga dagar. Funderar bara på vilken väg. Eftersom när man inte ridit ut på ett tag och det blåser ute så är ju alla soptunnor, brevlådor, hus, tomter, stenar, bilar osv läskigt så jag kan ju utesluta den som går mot Albro och den genom sommarstugsområdet. Får väl bli en rejäl långrunda till Skoga och tillbaka. Skenvägen, yääääy haha!

MATILDAÄRBÄSTMMM - världens bästa spellista på Spotify ofc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0