GONATT!

Nu tänker jag slumra in till The Holiday tror jag. Jude Law är ju bara för snygg så att man avlider. Imorgon blire stallet och sen SLAGSTA(!!!!!!!!) med Michis! Det vattnas i munnen varje gång jag tänker på Slagsta. Guess vad jag ska beställa? You know it; Gammeldagsvåffla med melon, lakrits och pecannötkola! Den vanliga kombinationen. Yummie!

Men det jag "peppar" mest för är nog måndag. Då ska jag, Michis, Emma och Frida ha tjejkväll! Vi ska kolla på Paranormal Activity, The Grudge, Hostel & Brüno (Michis vill se en rolig film i slutet haha). Kanske man ska förvarna grannarna? Sist vi kollade på The Grudge så skrek vi så mycket och högt att vår ena granne funderade på att komma över och kolla så att vi var okej haha! Öronproppar tills på måndag? CHECK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0