HISS/DISS

Det var längesen jag gjorde en hiss/diss så here you go;


- Grillkött!
  - Finns det något godare än nygrillad fläskfilé? I think not! Mer grillkött åt folket!

- Vårvädret!
  - Som atm inte syns ett spår av. Men de senaste dagarna har varit underbara! 10-15 grader varmt och klarblå himmel. Just the way I like it!

- Närsjö Gård!
  - Behöver jag ens skriva något mer?



- iPhone!
  - Jag HATAR min iPhone. Den har bara dött! Eller kanske ska dissa iTunes som gjorde att den dog? Anywho, jag hatar orsaken till att min iPhone dog? I want it back!

- Fjortisar-som-tror-att-dom-är-bäst!
  - Finns det något värre? Speciellt när fjortisarna kallar sig för "hästmänniskor" och tror starkt på att dom vet bäst och alla älskar dom för att dom är så puttenuttiga! Men guess what? Ingen tycker om er.

Arne!
  - Jag älskar denna häst med hela mitt hjärta. Men som han är nu kan han likagärna gräva sig långt ner i marken och inte komma upp förän han har blivit normal igen! Fan jag blir galen. Och det är ju egentligen inte hans fel, det är ju jag som rider som en kratta ibland. Så jag dissar väl båda oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0