I MADE IT

YOU'RE LOOKING AT A NEW IB STUDENT!

JAG KOM IN! ININININININININ!! PÅ IB! JAG VILL AVLIDA AV GLÄDJE! JAG KLARADE DET! MITT LIV ÄR INTE ÖVER!!!!

Jag såg att jag fått ett mejl från Ms Valldén när jag kom hem och så där, äntligen, hade hon skickat mina inloggningsuppgifter! Jag fick på en gång en klump i magen och trodde att jag hade nekats. När jag gick in på "Min Ansökan" och såg en grön text där det stod att jag hade blivit antagen på IB, S:t Eskil, Eskilstuna, så började jag skrika som fasiken och hoppade upp ur soffan och fortsatte skrika. Molly kom farandes och kollade på mig som "vafan är ditt problem matte!?" medan jag stod där som en galning och skrek. Ringde mamma och skrek även då till henne att jag kommit in och samma sak till pappa.

IB SAM, se upp bitchez!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Har svarat i bloggen! :)

2010-04-14 @ 22:01:25
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: DVV

du är bäst babi

2010-04-14 @ 22:06:19
Postat av: Lamia

Sv: Nästan, det är ett Aachenträns ;) hihi

2010-04-14 @ 23:23:05
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: ;)

men det är juh fortfarande prelemenärt/preleminärt, så du ska inte ropa hej änX3,fast du kommer klara så,i försäg så kan du göra det:D

2010-04-15 @ 18:51:32
Postat av: Anonym

åh herregud.. ovanstående talare bör ta sitt eget råd.



"juh", "prelemenärt/preleminärt", "i försäg"... REALLY?

2010-04-15 @ 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0