I'm alive.

Skivstång 70 minuter idag med, fast utan kondition. Just nu har jag ont i muskler jag inte visste fanns haha. Men det stoppar mig inte! Imorgon blir det lunchpass med Michis, gissa vilket? Haha, skivstång 70 såklart! Och så har vi bokat in oss på söndagens skivstång och så ska jag gå skivstång/kondition på onsdag :) Får se om man orkar med ett pass på lördag också? I hope, typ medel eller något. Fast skivstång är skitroligt, man känner verkligen hur det bränner i musklerna haha.

Så många vikter kör inte jag med haha. KlenisMatilda kör bara med 2x2.5kg på varje sida och 3kg hantlar haha.


Kommentarer
Postat av: Lina

Varför köra med så lite vikt? Bättre ta tyngre (ja inte för tungt så man skadar sig såklart) och göra färre reps :)

Eller är du typiskt tjejig och ''vill inte bygga synliga muskler'' ;)

2010-04-09 @ 14:32:14
URL: http://slevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0