NH-tanter it is!

Jag och världens bästa MiCCis (notera 'CC', inte 'CH' - oroa dig inte MiCHis haha ;)) har bestämt oss för att vi ska bli NH-tanter! Att vi ska slopa all onödig utrustning som martingal, skydd, osv. Och så ska vi börja från marken med tillit och sen jobba oss upp så att vi tillslut kan rida i princip utan utrustning. Bara grimma eller så. Och ja, detta ska gå! Jag bryr mig inte om hur lång tid det kommer att ta, jag är bara så trött på att sitta och slita och dra för att få Arne att lyssna på mig.

Så nu har vi ett nytt mål; vid slutet på detta år ska jag kunna rida barbacka på Arne i bara grimma. Sådeså! Vet att ingen tror att detta kommer gå, men vänta bara så ska ni få se att det kommer gå tillslut även för mig!

Detta är en bra början iaf? Även fast jag ville dö av nervositet ;)

Kommentarer
Postat av: b e a n y b e r g

alltid kul med sånna mål :p

jag hade som mål att kunna galoppera barbacka breve en annan ponny.. och det gick faktiskt.. men utan kontroll xd fast jag klara det ;)



fin blogg btw!

2010-04-11 @ 23:31:03
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0