Sick and tired.

Rolig kväll med Michis men nu är jag helt slut. Sitter här och halvsover medan jag lyssnar på gamla godingar höhö.

Imorgon så ska jag försöka rida (om jag orkar), Anne sa att jag kunde få låna hennes thiedemantygel, får se om det blir så eller inte. För om han är känslig i munnen så borde jag väl inte ha en "extra" tygel genom bettet, som gör honom starkare? Men vad vet jag, testa kan man ju alltid :)

Vill ni veta något hemskt? Jag har tappat bort mina två mest älskade kavajer någonsin! Min baby från TopShop och min älskling från H&M. Jag vill inte leva längre. Mina två älsklingar är borta - SPÅRLÖST! Den svarta från TopShop såg jag senast på hallgolvet hos mamma, och nu? BORTA! Min grå såg jag senast på min stol hemma hos mamma, och nu? BORTA! Är det städerskorna som snor dom eller? Fan jag vill ha tillbaka mina kavajer! Imorgon ska jag leta som ett djur efter dem! Fick ju bara ha min gråa från H&M typ tre gånger innan den försvann! Nu är jag ledsen och sur. Ska nog leta efter dem på en gång! Jag ska ha tillbaka mina kavajer och därmed basta! Får hålla er uppdaterade om hur det går sen då? Om någon ens är intresserad haha.

Btw, har inte lagt upp någon "dagens träning" eftersom de senaste dagarna har han vilat eller sprungit lös i paddocken för jag har varit sjuk :(

Bye for now, ttyl!

Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: tack! :D

2010-04-18 @ 10:59:31
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0