Stallet nästa.

Strålande sol och 10 grader i skuggan, kan det bli bättre än såhär? Svårt att toppa i nuläget.

Moppen står och väntar på mig så jag ska ta den ut till stallet. Funderar på vad jag ska göra idag. Han löshoppade ju igår så kanske bara rida ut en sväng? Skulle inte sitta helt fel nej :) Dock får vi se hur det blir med sadeln... Min älskade häst släpptes ju ut i hagen igår utan täcke (efter hoppningen). Så jag får väl skylla mig själv att han har blivit en gråskimmel istället för att hålla sin fina rödbruna färg...

Btw så är jag väldigt nöjd med mina påskägg. Massa godis + en spraytan dagen innan avslutningen - vi gillar't!

Nu ska jag fixa Arnes påskägg, vi höres ikväll om jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0