Vart har ni tagit vägen?

Mina älskade kavajer, jag ber er - KOM TILLBAKA! Har letat genom hela huset hos mamma (där jag såg dem sist) och inte ett spår efter dom! Jag blir galen! Det får bli att jag åker till pappa senare sen och letar upp dom där. Och är dom inte där så kommer jag få psykbryt :(

Men jag kommer inte bara med dåliga nyheter idag. Utan en bra nyhet kan jag bjuda på! Gissa vad? VI SKA GRILLA IDAG! Gud så fuckin' gott alltså! Nu ska det bara sluta blåsa och bli liiite varmare så man kan sitta utomhus. Men att bara få äta grillat kött är awesome. Så lite glad är jag iaf.

Ni får även ursäkta min enorma bildbrist. Är hos mamma och här har jag inte några nyfotade bilder. Man vågar ju knappt ladda över bilder på denna data. Den dör ju 24/7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0