godmorgon


Såhär ser jag ut idag, blek och fjortisaktig!

Idag har vi Nationella i SV läsförståelse och jag tror att det kommer gå ganska bra faktiskt, eller hoppas på det, haha. Skolan har delat upp alla klasser och satt oss hullerombuller så jag är i 306 med Li och Josefin har jag för mig. Alla i klassen, eller kanske nian(?), är avundsjuka på 93'orna för att de fick ha godis och nu får vi bara ha vatten och "a piece of fruit"... Men idag gör det ju ingeting, det är ju bara runt 90 minuter tror jag, men på torsdag har vi i 180 minuter *suck*.

Nu säger pappa att vi ska åka till skolan, ska träffa Michis om tio minuter. (Mycket minuter det blev nu hahaha). Vi höres ikväll när jag är hemma hos mamma så berättar jag om hur provet gick, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0