HA-HA-HA

Fick en störd kommentar där det stog att Arne hade tagit över ledarskapet från mig och jag skulle behöva träna bort det. HA-HA-HA säger jag bara. Känner ni min häst? Jag låter ALDRIG honom vinna över mig för om jag gör det så är han en bitch. Så nej, det behövs inte tränas bort, det är bara så min häst är ;)
<- Jag ogillar era kommentarer lika mycket som jag ogillar Johan palm!

Förstår inte att folk kommenterar anonymt när de ska säga till om något, men skriver namn när de ska vara "snälla"? Ingen som tänker på att erat IP:nr fortfarande står där? Haha!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du vet att när han kliar huvudet mot dig så visar han sin dominans över dig. ;)

2010-02-10 @ 21:15:53
URL: http://josefineisabella.blogg.se/
Postat av: MtotheAster

Du vet att jag skiter fullständigt i vad du tror ;)

2010-02-10 @ 22:52:43
URL: http://swars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0