Har aldrig sagt att jag är normal.

Ni skulle bara se vad jag gör nu alltså, ni skulle skrattat ihjäl er antar jag.

Har på Ebba Grön - 800 grader (blir så gla' av den!) på högsta volym i hörlurarna så dom snart spräcks och dansar framför spegeln. Och har ingen snygg outfit på mig heller... Ljusrosa pyjamasbyxor och pappas gråa tjocktröja. Somsagt, ni skulle skrattat ihjäl er.

Molly ligger brevid och kollar på mig som att jag vore helt puckad. Kan hålla med henne, ibland är jag lite retarded but in a good way liksom ;) Hoppas bara att pappa inte kommer hem mitt i min extremt snygga dans, han skulle väl bara asgarvat och frågat vad jag har för problem HAHA!

Thåström the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0