Jag vill åka iväg!

Vartsomhelst, bara bort från Äckeltuna! Typ åka på kryssning? Michis, kan vi inte låtsas som att vi är 23 så att vi kan åka på kryssning med Birka? Någonting! Sitter och ruttnar bort här i vår äckligt sköna soffa, fifan för lov. Jag vill gå till skolan, vill ha något att göra på dagarna förutom att sova och vara i stallet. Mitt liv är riktigt tröligt ibland ja. Eller åka till Ullared? Ohyes, det skulle inte vara helt fel.

Yäy, läste nyss på SVT1 att Anna Haag har blivit sjuk och Charlotte Kalla är på gränsen till att inte kunna åka loppet på torsdag. Om inte Haag eller Kalla är med idag så har vi ingen medalj. Skulle vilja hoppa framför tåget just nu, men nej, det går ju inga!

Tragiskt inlägg, ohyes.

Kommentarer
Postat av: Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Sv: Bra fråga..inte alltför dyra hoppas jag, vill haaa! Men Tattini brukar ha helt okej priser :)

2010-02-23 @ 21:07:29
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare- Bloggen med allt för dig och din häst!

Sv: Det är något fel, vissa inlägg har blivit på sista tiden :/

Låter som att det är väldigt bra storlek på din häst :) Om han hade varit ännu högre och fortfarande stor att rida hade det bara blivit jobbigt :P

2010-02-23 @ 21:19:06
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Skulle vilja hoppa framför tåget just nu, men nej, det går ju inga!"



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH made my day hababes

2010-02-24 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0