längtar

Jag längtar tills 5milen i OS! Det kommer nog stå mellan Hellner, Northug och Olsson. Om Olsson är med? Jag tror det iaf. Men antar att Marcus Hellner vinner, han är ju sjukt megabra ;)

Nu ska jag vänta på att mamma kommer hit och hämtar mig så ska Michis och jag åka ut till stallet :D Hoppas att det slutar regna/snöa tills dess så man kan rida i paddocken, eller att de har skottat ridhustaket så att man kan rida där. Men jag gillar att rida i paddocken nu när de har skottat så det är typ ett asbra underlag. Gick att galoppera igår och det är inte halt eller isigt alls, det gillar vi! :)

Ikväll är det filmkväll med Michis som gäller. Ska röja undan lite snabbt i mitt rum sen så ska vi ta in morfars gamla tv och dvdn så vi kan kolla i mitt rum istället, woo.

Gotta' go, ttyl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0