stallet nu


Idag har jag lärt mig två läxor!
- Ät frukost på morgonen även fast du har HK som första lektion, kan ju hända att din bajslärare tvingar er med att ha teori i 2h!
- Smsa bara vänner som svarar snabbt på dina sms! (Ja Michis, känn dig träffad ;))

Anyways så väntar jag just nu på att pappa ska komma och hämta mig så vi kan åka ut till stallet relativt "tidigt". Tar typ 100 år extra i stallet när jag måste fixa åt en till häst. Men man ska väl inte klaga? Får ju pengar för't!

BTW, måste berätta för er som läser att jag har skaffat Twitter! Skriver mer där när jag är i skolan och inte orkar skriva hela blogginlägg. Så sök på mitt namn and i'll be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0