dagens...


... Sjukling! :( Ser bulan precis under grimman? Där har Arne fått ett sår (därför är grimman så högt upp), vad för sår vet jag inte men jag gör som vanligt och rengör varje dag med jodopax och tar temp. Suck på detta. Men som tur är finns Matilda som räddare i nöden! Hon är lite smått bäst sådär :D

Eftersom jag inte ville rida när han var så öm runt munnen så gick jag slalom mellan sockerbitar (färgade som han hatar!) och sen över en bom (prickigt vilket han också hatar!). Gick riktigt bra så jag la upp bommen så han fick lyfta lite på sina fötter och det gick kanoners! (På bilden så är det sista "höjden" han gick över, gjorde det bara en gång sen plockade jag undan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0