FINLAND IMORGON...

... Ja f'n. Imorgon åker jag till FINLAND. HEHE BÖK! :(

Jag tänkte alldeles för mycket på massa bajs när jag åkte till stallet så såfort jag kom till stallet så "droppade" jag "the bomb" till Josefuliz (asså att jag åker iväg för er trögfattade). Sen borstade jag snabbt av och fixade. Red i ridhuset och skrittade i en halvtimme ungefär. Hästen var helt underbar! Ridpass som sånna vill man inte ska ta slut. Det var två hästar till i ridhuset och han brydde sig inte ens. Kändes nästan som att han fattade att idag var så fel dag att börja bråka på. Eller så var det bra med boxvilan han fick med såret.

Men iallafall... Imorgon drar jag då till Finland. Men innan dess ska vi hämta ut vår nya bil, WOHO! Med glastak och allt *peppa*. Ni får ursäkta den nästintill obefintliga uppdateringen som skall komma, men har ju inget internet mitt ute i ingenstans i finland. Kanske blir någon mobilblogg påväg genom Sverige. Och självklart bloggar jag såfort jag kommer över till Sverige igen om drygt en vecka!

Är hemma tillbaka i Sverige igen på torsdag eller fredag. Vi höres då, ciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0