godmorgon!

Jag är uppe med tuppen - haha not. Men nästan eftersom vi ska åka till Stockholm idag och hälsa på hos min brorsa Niklas. Pappa och jag försov oss såklart så han är ute med Molly nu och jag sitter här och lyssnar på Ke$ha - Tik Tok, sjukt bra låt faktiskt. Fastnar i hjärnan väldigt lätt.

Jag hoppas att Joakim och Benjamin är hemma så jag kan visa mina "skills" i Guitar Hero! Sist jag var där kunde jag knappt spela på Easy och nu kan jag spela på medel! Håll tummarna att dom har 5:an, då kan jag äga sönder... Iaf Benjamin på Coldplay haha. BajsJoakim spelar typ på expert? Men det är ju bara ett bevis på att han har för mycket fritid ;)

Nu ska jag hem till mamma och sminka mig innan vi åker iväg, vi höres under dan'! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0