hold on

Jag vet att ni alla spänt väntar på att få se min failade hoppsits från idag. Men Höller hopptränade ikväll och jag antar att kvinnan inte kommer in på msn ikväll (tyvärr). Det gick faktiskt riktigt bra, bättre än vad jag trodde. Först var jag stel som en pinne och mitt hjärta slog frivolter av nervositet men efter några studs gick det bara bättre och bättre.

Just nu sitter jag och kollar på Foyle's WarTV4+. Har blivit lite smått beroende så jag kollar på det med pappa varje söndagskväll nio till elva haha. Har ett enormt sug till att redigera bilder, men har inga nya och roliga så i andra ord behöver jag fota inom kort.

Detta blev ju ett ganska meningslöst inlägg, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0