Michis är... ingen kommentar!

Josefine; "Sluta mobba mig!"
Jag; "Din mamma mobbar dig!"
Michis; "MOBBAR DIN MAMMA DIG!?

Och när Josefine och jag skrittade fram tsm så var hon också väldigt... ja ni, blond!

Jag; "Men jag tror att Arne har lite längre hals än Selinas..."
Josefine; "Men Selinas är liksom hög och kort!"

Sista citatet får bli ett som Jasmine nyss skrev till mig som jag håller på att gråta av skratt över.
"Jag o Kim pratar om att vi skulle vilja sova med varandra och så varna jag honom för mina fisar"

Med detta inlägg vill jag bevisa att jag INTE har normala kompisar.
But I love them anyways... Men ibland asså... HAHA!


Kommentarer
Postat av: yalla bye

HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

:D

2010-01-13 @ 01:10:53
Postat av: Josefine

Hög som i HÖGBENT och HÖGREST. Kort som i kort och kompakt i kroppen. Som i Hög & Kort vs. Lång och Låg.

2010-01-13 @ 15:45:06
URL: http://josefineisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0