nervös.

Sitter här och tänker på den tre veckors långa resan med Michis till London. Och fan vad jag är nervös!

Vart kommer vi bo? Vad är det för människor vi kommer bo hos? Hurdan är skolan vi kommer gå i? Hur lever dom där? Dricker dom normal mellanmjölk eller dricker dom äcklig rödmjölk? Vad ska man ta med sig för kläder? Hur kommer flygresan vara? Hur ska man hitta dit? Finns det hästar i närheten? Alla frågor du kan tänka dig om resan snurrar runt i huvudet på mig och jag blir snart galen! Tänk så hamnar vi hos värsta pundarfamiljen med barn i vår ålder som beter sig som små snorbitchar? Eller så hamnar vi mitt ute på landet med massa kossor och bönder? Eller mitt i värsta centrum med lyx?

Herregud! Vad töntig jag kan vara ibland. Jag ska ju vara glad. Tre veckor i London med min bästa kompis! Det kan ju inte bli bättre. Men varför är jag så jävla kinkig då!?

Nej ni, nu ska jag kolla färdigt på Criminal Minds och sen blire slafen. Godnatt på er alla!

__________________________________________________

EDIT; Nu är jag livrädd efter Criminal Minds där tre barns föräldrar blev dödade medans de sov. Får tvinga Molly att ligga i mitt rum och hålla mig sällskap tills jag kan somna. Jag kanske verkar "tuff" eller vad man ska säga ibland, men innerst inne är jag en riktig jävla fegis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0