Påväg...

Sitter i vår sprillans nya bil och är strax utanför Gävle. Älskar nya bilen! Den får 5/5 toasters haha. Vi skall övernatta på älskade scandic örnsköldsvik men det är en extremt lång bit kvar... Suck :( Mamma tycker inte om att äta snabbmat när vi är på roadtrips men jag är så sjukt hungrig att vi ska äta när vi kommer till Gävle varesig det är snabbmat eller husmanskost. Mörkret har lagt sig och det är snart kolsvart ute. Kolsvart och snöstorm var namnet ja hmmm, BLÖ! Blir kanske ngt kort inlägg ikväll när vi är framme vid hotellet, annars blir det ett inlägg innan vi åker över gränsen. Ni får ursäkta uppdateringen men när jag kommer hem blir det fullt med bilder! I so promise you! (btw, jag har mitt survival-kit i högsta hugg. IPod, mobil, kameran och böcker... All you need typ haha!) HEIDO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0