städning på g.

Idag tänkte jag ta en lång dag i stallet och planerar att göra följande;

- Mocka + fixa hö't
- Smörja alla träns + martingal
- Sortera mina hyllor i sadelkammarn
- Rida markarbete
- Försöka fota lite om jag hinner

Varför är man peppad inför att städa och fixa när man är i stallet men man orkar aldrig städa hemma? Lite trögt faktiskt. Men mina hyllor är i sån oordning så jag måste verkligen ta tag i dem och städa ur. Så detta får följa med mig ut idag till stallet;

Massa gamla glassburkar, två handdukar och en stor röd gammal leksakslåda. Har även två stycken lådor till från Zandra som ligger där och skräpar + min gamla gigantiska ryktlåda :)

So i have my work cut out for me today. Snart kommer pappa så vi får höras sen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0