Sverige är vackrast på vintern!

Faktiskt! Är just nu mitt ute i ingenstans (skellefteå typ) och det är en halvmeter snö utanför bilfönstret. Det börjar även spricka upp så riktigt najs. Mamma och jag sitter och lyssnar på Westlife, favoriten hitills är såklart "What about now". Vi ska stanna och handla i happaranda (måste få min mellanmjölk!) och äta lunch samtidigt. Tyvärr så blir detta mitt sista inlägg tills på torsdag, vet inte om mitt 3G funkar där, troligen inte. Feel free att smsa! Jag avlider annars. Men håller tummarna att mitt survival-kit hjälper mig genom denna piss (ja, piss!) vecka. Nu ska jag ta mig en dejt med kameran och fota. Ojojoj, nu åkte en "Boden bussresor" förbi, HAHA <3 (internhumor på högnivå!) Ni får hare asnajs utan mig :( THIS IS MATILDA SIGNING OUT, later bitchez! (josefinis, ringer från happaranda habubu ;))

Kommentarer
Postat av: Josefine

AHAHA Boden<3 (A)

2010-01-03 @ 13:30:06
URL: http://josefineisabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

i wuz waitin fo yo call but it never came :'(



THE GIRLS NEVER CAME!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi



yalla bye<3

2010-01-03 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0